KhabarBaAsar

بیوی کی پانچویں شادی پر 35 سالہ شخص نے خود کو آگ لگا لی!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

اندور: ایک 35 سالہ شخص، جس نے گزشتہ ہفتے اندور میں اپنی بیوی کے ساتھ جھگڑے کے بعد خود کو آگ لگا لی تھی – جس پر اس نے پانچویں بار شادی کرنے کا الزام لگایا تھا – ہفتہ کو زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسا۔

ایک اہلکار نے بتایا کہ مرنے والا شخص اس خاتون کا چوتھا شوہر تھا، انہوں نے مزید کہا کہ پولیس اس بات کی تحقیقات کر رہی ہے کہ آیا اس کی پانچویں بار شادی کرنا خودکشی کا محرک تھا۔

پولیس انسپکٹر شیلیندر سنگھ جدون نے پی ٹی آئی کو بتایا، "مقتول، سنیل لوہانی، عورت کا چوتھا شوہر تھا، جس سے اس نے 2018 میں شادی کی تھی۔ تاہم، گزشتہ سال ان کے تعلقات میں تلخی آگئی اور عورت اپنے والدین کے ساتھ رہنے لگی،” پولیس انسپکٹر شیلیندر سنگھ جدون نے پی ٹی آئی کو بتایا۔

خاتون نے لوہانی کے خلاف جہیز ہراساں کرنے کا مقدمہ بھی درج کرایا تھا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس نے ممکنہ طور پر عدالتی کیس سے تنگ آ کر انتہائی قدم اٹھایا۔

لوہانی نے خودکشی کرنے سے پہلے اپنی ایک ویڈیو بنائی تھی اور اسے سوشل میڈیا پر ایک سوسائڈ نوٹ کے ساتھ پھیلایا تھا جس میں مبینہ طور پر کہا گیا تھا کہ وہ اپنی بیوی کی پانچویں شادی سے ناراض ہے۔

پانچویں شادی کے معاملے پر مسٹر جدون نے کہا کہ پولیس اس کی تصدیق کر رہی ہے۔

پولیس نے بتایا کہ ایک قریبی گھر کے سی سی ٹی وی کیمرے نے لوہانی کو جونی کے علاقے میں خود کو آگ لگانے سے پہلے خود کو پٹرول چھڑکتے ہوئے قید کر لیا تھا۔

0% LikesVS
100% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick