KhabarBaAsar

اسلام آباد میں نادرا کا سینئر افسر لاپتہ!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

اسلام آباد: نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) کے ڈپٹی اسسٹنٹ ڈائریکٹر ملک کے دارالحکومت اسلام آباد سے لاپتہ ہوگئے، نادرا نے ردعمل کا اظہار کیا۔

اسلام آباد میں پولیس نے نادرا کے ڈپٹی اسسٹنٹ ڈائریکٹر نجیب اللہ خان کے 30 جنوری کو لاپتہ ہونے پر مقدمہ درج کیا۔ وزیر اعظم ہاؤس کے اہلکار اور مقتول کے بھائی اسد اللہ نے پولیس کو بتایا کہ نجیب اللہ منگل کی رات 9 بجے دفتر گیا لیکن اس کے بعد سے واپس نہیں آیا۔

شکایت کنندہ نے کہا کہ اس کے بھائی نے انہیں بتایا کہ وہ پشاور جا رہا ہے، لیکن کال کے دوران پریشان لہجے میں رہا۔ اس کے بھائی نے تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ نجیب کا کے پی میں کوئی دوست نہیں ہے۔

اس نے فون کے ذریعے اپنے بھائی سے رابطہ کرنے کا ذکر کیا لیکن وہ جواب نہیں دے رہے۔ پی پی سی کے سیکشن 365 کے تحت درج ایف آئی آر میں کہا گیا ہے کہ نجیب اللہ کو ان کی مرضی کے خلاف گرفتار کیا جا سکتا ہے، جس سے اغوا کا اشارہ ملتا ہے۔

نادرا اہلکار کے اغوا کا معاملہ اس وقت سامنے آیا جب پاکستان میں حکام غیر قانونی طور پر پاکستان میں مقیم غیر ملکی شہریوں کو گرفتار کر رہے ہیں۔

گمشدگی کیس کے بعد نادرا نے رپورٹس پر تحفظات کا اظہار کیا اور انتظامیہ ڈپٹی اسسٹنٹ ڈائریکٹر کے اہل خانہ سے رابطے میں ہے۔

دریں اثنا، اسلام آباد پولیس نے کہا کہ وہ نجیب کی آئی سی ٹی سے خیبرپختونخوا تک نقل و حرکت کو ’سیف سٹی‘ سیکیورٹی کیمروں سے ٹریس کر رہے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick