KhabarBaAsar

عام شہریوں کے قتل میں ملوث بھارتی جاسوس نیٹ ورک کا سراغ لگا لیا گیا!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

خبربااثر: پاکستان کی سیکیورٹی ایجنسیوں نے ایک بھارتی جاسوسی نیٹ ورک کو کامیابی سے ختم کر دیا ہے جو پاکستانی شہریوں کی ٹارگٹ کلنگ میں ملوث پایا گیا تھا۔

اس انکشاف نے عوام کی طرف سے ایک مضبوط ردعمل کو جنم دیا ہے، جس سے بیرونی خطرات کے پیش نظر ان کے عزم اور لچک کو اجاگر کیا گیا ہے۔

ملک بھر کے شہریوں نے پاکستانی شہریوں کے قتل میں بھارت کے ملوث ہونے کی شدید مذمت کی ہے۔

وہ اس بات پر زور دیتے ہیں کہ ہندوستان کو پاکستان کو ایک ایسی قوم کے طور پر تسلیم کرنے کی ضرورت ہے جو اپنے گرنے والوں کو شہیدوں کے طور پر عزت دیتی ہے اور اپنے زندہ بچ جانے والوں کو ہیرو کے طور پر تسلیم کرتی ہے۔

عوام نے پاکستانی مسلح افواج کی صلاحیتوں کو سراہتے ہوئے اس بات پر اطمینان کا اظہار کیا ہے کہ وہ ہندوستان کی طرف سے درپیش کسی بھی چیلنج کا مقابلہ کرنے کے لیے پوری طرح سے لیس ہیں۔

ہندوستان سے بین الاقوامی سرحدوں کا احترام کرنے اور دیگر ممالک کے معاملات میں ناجائز مداخلت سے باز رہنے کا اجتماعی مطالبہ ہے۔

بھارت کے جاسوسی نیٹ ورک کو ختم کرنے والے کامیاب آپریشن کے لیے لوگ اپنی سکیورٹی ایجنسیوں کی تعریف کر رہے ہیں۔

اس کامیابی کو پاکستان کی انٹیلی جنس اور سیکیورٹی اپریٹس کی تاثیر کے ثبوت کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔

اس انکشاف کے جواب میں عوام اس بات پر زور دے رہے ہیں کہ پاکستان کو کم سمجھا جانے والی قوم نہیں ہے۔

وہ اپنی انٹیلی جنس ایجنسیوں پر فخر کا اظہار کرتے ہیں اور اپنی فوج کے لیے شکریہ ادا کرتے ہیں، اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ پاکستان کی مسلح افواج عالمی سطح پر بہترین افواج میں سے ہیں۔

عوام کا پختہ یقین ہے کہ بھارت کی پاکستان کو کمزور کرنے کی کوششیں ناکام ہوں گی اور ہر پاکستانی شہری اپنی مسلح افواج کے ساتھ کھڑا ہے۔

اس انکشاف نے علاقائی اور بین الاقوامی سطح پر پاکستان کے کامیاب سیکورٹی آپریشن کی توجہ اور تعریف حاصل کرنے کے ساتھ، جاری علاقائی حرکیات میں ایک نئی جہت کا اضافہ کیا ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick