KhabarBaAsar

وزیراعظم شہباز شریف نے مودی کو تیسری بار بھارتی وزیراعظم بننے پر مبارکباد دی!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

اسلام آباد: وزیر اعظم شہباز شریف نے پیر کو نریندر مودی کو ہندوستان کے وزیر اعظم کے عہدے کا حلف اٹھانے پر مبارکباد دی۔

وزیر اعظم نے اپنی X ٹائم لائن پر لکھا، "ہندوستان کے وزیر اعظم کے طور پر حلف لینے پر نریندر مودی کو مبارکباد۔”

بی جے پی کی زیرقیادت قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) نے عام انتخابات میں 293 نشستوں کے ساتھ کامیابی حاصل کرنے کے بعد اتوار کو مودی نے تیسری مدت کے لیے ہندوستانی وزیر اعظم کے طور پر حلف اٹھایا – جو کہ پیش گوئی سے بہت کم مارجن ہے، اس کے برعکس اب دوبارہ اٹھنے والی اپوزیشن نے جیتی ہوئی 234 نشستیں ہیں۔

مودی کی ہندو قوم پرست بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے پچھلی ایک دہائی تک مکمل طور پر حکومت کی لیکن تجزیہ کاروں کی توقعات اور ایگزٹ پولز کی نفی کرتے ہوئے اس بار اپنی پچھلی دو بھاری اکثریت والی جیت کو دہرانے میں ناکام رہی۔

اس کے بجائے انہیں 15 رکنی اتحاد، نیشنل ڈیموکریٹک الائنس (این ڈی اے) کے ساتھ فوری مذاکرات کرنے پر مجبور کیا گیا، جس نے انہیں حکومت کرنے کے لیے پارلیمانی نمبروں کی ضمانت دی۔

بی جے پی کے اعلیٰ عہدیداروں اور ان کے اتحاد کے پارٹی قائدین کے ہمراہ نریندر مودی نے اقتدار کے باضابطہ طور پر عہدہ سنبھالنے کے موقع پر ایک تقریب میں عہد کیا کہ وہ "آئین ہند سے سچی وفاداری کریں گے”۔

آنر گارڈز صدارتی محل کی سیڑھیوں پر قطار میں کھڑے تھے جہاں ہزاروں لوگ سفید کرتہ میں ملبوس اور نیلے رنگ کے واسکٹ میں ملبوس مودی کو حلف لینے کے لیے جمع تھے۔

ہمسایہ ملک بنگلہ دیش، مالدیپ اور سری لنکا کے جنوبی ایشیائی رہنماؤں نے تقریب میں شرکت کی لیکن ہمسایہ حریف چین اور پاکستان نے خاص طور پر اعلیٰ رہنماؤں کو نہیں بھیجا تھا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick