KhabarBaAsar

راحت فتح علی خان کا ملازم پر وحشیانہ تشدد، ویڈیو منظر عام پر

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

خبربااثر: صوفی موسیقی کی قابل احترام آواز راحت فتح علی خان اپنے ذاتی ملازم کے خلاف بدسلوکی کے پریشان کن الزامات کے درمیان تنازعات میں گھر گئے ہیں۔

ویڈیو میں مبینہ طور پر گلوکار کو ملازم کو جسمانی تشدد کا نشانہ بناتے ہوئے دکھایا گیا ہے، اس کے طرز عمل پر سنگین سوالات اٹھاتے ہوئے اور پاکستانی میوزک انڈسٹری اور اس سے آگے کے لیے صدمہ پہنچاتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

اپنی سریلی آواز کے لیے مشہور موسیقار ویڈیو میں جسمانی تشدد کا سہارا لیتے ہوئے، جوتے کا استعمال کرتے ہوئے اور ملازم کو تھپڑ مارتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔

آن لائن گردش کرنے والی گرافک ویڈیو میں مبینہ طور پر خان کو بار بار ملازم کو تھپڑ مارتے اور لات مارتے ہوئے دکھایا گیا ہے، یہاں تک کہ وہ اپنے جوتوں کو ہتھیار کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ مبینہ واقعے کی شدت کو اجاگر کرتے ہوئے اسے روکنے کی التجا کرتے ہوئے آوازیں سنی جا سکتی ہیں۔

اس واقعے سے گلوکار کے رویے اور اس کے ملازمین کی فلاح و بہبود پر پڑنے والے اثرات کے بارے میں تشویش پائی جاتی ہے۔ انسانیت کی اس طرح کی سنگین خلاف ورزی مایوس کن ہے، خاص طور پر اس فرد کی طرف سے جو اس کی فنکارانہ شراکت کے لیے منایا جاتا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ گلوکاروں کے درمیان اس طرح کے پرتشدد رویے، جو اکثر نشہ آور اشیا سے منسوب ہوتے ہیں، ایک تشویشناک رجحان بن گیا ہے۔ یہ واقعہ میوزک انڈسٹری کے گلیمرس چہرے کے پیچھے پیچیدگیوں کی واضح یاد دہانی کا کام کرتا ہے، جہاں راحت فتح علی خان جیسے نامور فنکار بھی بدتمیزی کے الزامات سے محفوظ نہیں ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick