KhabarBaAsar

چکوال میں ایک ہی خاندان کے 6 افراد کی لاشیں برآمد!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پاکستان: چکوال کے علاقے مزدلفہ ٹاؤن سے ایک ہی خاندان کے چھ افراد کی لاشیں برآمد ہوئیں۔ یہ واقعہ، جس نے کمیونٹی کو جھنجھوڑ کر رکھ دیا ہے، محمد شفقت سلیم کی ایک تکلیف دہ کال کے بعد حکام کی جانب سے کی گئی سنگین دریافت کے ساتھ سامنے آیا۔

اطلاعات کے مطابق شفقت نے 15 ہیلپ لائن پر حکام کو آگاہ کیا کہ اس نے اپنی بیوی اور بچوں کو قتل کر دیا ہے۔ متاثرین میں شفقت سلیم کی اہلیہ، جن کی عمریں 50 اور 55 سال کے درمیان ہیں، ان کی دو بیٹیاں، جن کی عمریں بالترتیب 14 اور 16 سال، اور دو بیٹے، جن کی عمریں 13 اور 7 سال ہیں، شامل ہیں۔

بعد میں معلوم ہوا کہ اس نے اپنے اہل خانہ کو قتل کرنے کے بعد خود کو بھی گولی مار کر ہلاک کر لیا تھا۔

چکوال ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر (ڈی پی او) ریٹائرڈ کیپٹن واحد محمود نے پریشان کن رپورٹ موصول ہونے پر فوری ردعمل کا اظہار کیا۔ ان کے ساتھ صدر سرکل کے ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس (ڈی ایس پی) اور سٹی پولیس اسٹیشن کے اسٹیشن ہاؤس آفیسر (ایس ایچ او) بھاری نفری کے ساتھ فوری طور پر پہنچے اور علاقے کو گھیرے میں لے لیا۔

حکام نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا، اور فرانزک ٹیموں بشمول کرائم سین یونٹ اور پنجاب فرانزک سائنس ایجنسی (PFSA) کو جائے وقوعہ پر طلب کیا گیا۔ مقتولین کی لاشوں کو پوسٹ مارٹم کے لیے ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر (ڈی ایچ کیو) اسپتال منتقل کر دیا گیا۔

تیز ردعمل اور جاری تحقیقات کے باوجود، اس بے ہودہ حرکت کے پیچھے محرکات واضح نہیں ہیں۔ ڈی پی او نے اس بات پر زور دیا ہے کہ تفتیش ابھی جاری ہے اور اس وقت مزید تفصیلات بتانے سے گریز کیا ہے۔

چونکہ کمیونٹی اس ناقابل فراموش سانحے کے صدمے اور غم سے دوچار ہے، حکام کسی بھی ایسی معلومات کے حامل افراد پر زور دے رہے ہیں جو تحقیقات میں مدد کر سکے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick