KhabarBaAsar

ایک بلی کی وجہ سے ترکش ایئر لائنز کو یو ٹرن لینا پڑھ گیا

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

واقعات کے ایک غیر متوقع موڑ میں، استنبول سے ایتھنز جاتے ہوئے ترکش ایئر لائنز کی پرواز TK 1843 کو اس وقت ایک غیر معمولی دھچکا لگا جب ایک غیر ساتھی بلی، جس کو اس کے مالک نے بغیر مناسب دستاویزات کے جہاز پر لایا، ہوائی جہاز کو رن وے سے واپس آنے کا اشارہ کیا۔

جیسے ہی بوئنگ 777-300 نے مسافروں کی بورڈنگ مکمل کی اور ٹیک آف کے لیے ٹیکسی چلانا شروع کیا، مسافروں کو یہ دیکھ کر حیرت ہوئی کہ ایک بلی کیبن میں آزادانہ گھوم رہی ہے۔ کیبن کریو کو فوری طور پر پائلٹ کو آگاہ کیا گیا اور پائلٹ نے فوری طور پر استنبول ایئرپورٹ ایئر ٹریفک کنٹرول سینٹر سے رابطہ کیا تاکہ طیارے کی ابتدائی پارکنگ پوزیشن پر واپسی کی اجازت حاصل کی جا سکے۔ کتے دوست ایئر لائنز بڑے کتے

تحقیقات کرنے پر یہ بات سامنے آئی کہ بلی کا مالک، جو کہ ایک بک شدہ مسافر تھا، بلی کو بغیر ریزرویشن کے جہاز پر لایا تھا۔ بلی بورڈنگ کے عمل کے دوران کیری آن بیگ کے اندر جانے میں کامیاب ہوگئی تھی۔

بلی اور اس کے مالک دونوں کو بعد ازاں ہوائی جہاز سے ہٹا دیا گیا، جس سے پرواز کو ایتھنز جانے کا راستہ دوبارہ شروع کر دیا گیا۔ کیا بڑے کتے ہوائی جہازوں پر سفر کر سکتے ہیں ترکش ایئر لائن نے اس واقعے میں ملوث مسافر کے خلاف "بلیک لسٹ” کے طریقہ کار کو نافذ کرنے کے اپنے ارادے کا اعلان کیا ہے، جس کے بارے میں بتایا گیا ہے کہ کیا کسی بھی ایئر لائن نے کیبن کی تاریخ میں بڑے کتوں کو اسی طرح کے رویے کی اجازت دی ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick