KhabarBaAsar

انٹرا پارٹی الیکشن کیا ہے؟

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پاکستان تحریک انصاف کی جانب سے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کے اعلان کے بعد بیشتر افراد اس شش وپنچ میں مبتلا ہیں کہ یہ انٹرا پارٹی الیکشن کیا ہے؟

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان نے انٹرا پارٹی انتخابات کے لیے گرین سگنل دے دیا ہے جس کی تصدیق پی ٹی آئی رہنما حامد خان نے کی ہے۔

یہ فیصلہ پی ٹی آئی کور کمیٹی کے اجلاس کے دوران کیا گیا جہاں پارٹی کی قانونی ٹیم نے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کی تجویز پیش کی۔

اس کے علاوہ پی ٹی آئی کے اندرونی ذرائع کا کہنا ہے کہ پارٹی الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) کے فیصلے کو سپریم کورٹ میں چیلنج کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

پی ٹی آئی ذرائع کے مطابق انٹرا پارٹی انتخابات میں عمران خان ہی  صرف پی ٹی آئی چیئرمین منتخب ہوں گے۔

انٹرا پارٹی الیکشن کیا ہے؟

پاکستان میں انٹرا پارٹی انتخابات سے مراد کسی سیاسی جماعت کے اندر رہنماؤں اور نمائندوں کے انتخاب کا عمل ہے۔

یہ عام انتخابات سے مختلف ہے جہاں عوام مختلف جماعتوں کے امیدواروں کو ووٹ دیتے ہیں۔ انٹرا پارٹی انتخابات پارٹی کی داخلی جمہوریت اور گورننس کا ایک اہم پہلو ہوتا ہے۔

جماعتوں کے اندر جمہوری عملیہ انتخابات اس بات کو یقینی بنانے کا ایک طریقہ ہیں کہ پارٹی کے اندر قیادت اور کلیدی عہدوں کو تقرری یا وراثت کے بجائے جمہوری عمل کے ذریعے پر کیا جائے۔ اس کا مقصد پارٹی کے اندر شفافیت اور احتساب کو فروغ دینا ہے۔

پارٹی کے قواعد و ضوابط اور قانونی تقاضے پاکستان میں الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) نے سیاسی جماعتوں کے لیے باقاعدگی سے انٹرا پارٹی انتخابات کرانے کے لیے رہنما اصول اور شرائط طے کی ہیں۔

یہ اس بات کو یقینی بنانے کی کوششوں کا حصہ ہے کہ سیاسی جماعتیں جمہوری طریقے سے کام کریں اور داخلی گورننس کے معیار کو برقرار رکھیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick