KhabarBaAsar

اے این ایف نے پاکستان بھر میں ایک ٹن سے زائد منشیات پکڑ لی!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

راولپنڈی: اینٹی نارکوٹکس فورس (اے این ایف) نے ہفتے کے روز پاکستان بھر میں کارروائی کرتے ہوئے ایک ٹن سے زائد منشیات برآمد کر کے خاتون سمیت 6 ملزمان کو گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق اے این ایف کے ترجمان نے بتایا کہ ملک بھر میں سات کارروائیاں کی گئیں جن میں سریاب روڈ کوئٹہ، کوسٹل ہائی وے گوادر، کراچی سپر ہائی وے، راولپنڈی، پشاور شامل ہیں۔

گرفتار ملزمان کے خلاف انسداد منشیات ایکٹ کے تحت مقدمات درج کر کے مزید تفتیش جاری ہے۔

اے این ایف ہیڈکوارٹر کے ترجمان نے بتایا کہ قبل ازیں انسداد منشیات فورس (ANF) پاکستان نے ملک بھر میں 32 کارروائیوں کے دوران 1215 کلو گرام سے زائد منشیات برآمد کی اور 36 ملزمان کو گرفتار کیا۔

انہوں نے بتایا کہ اے این ایف نے ایک کامیاب کارروائی میں منشیات فروش گروہ کا بھی پردہ فاش کیا اور آٹھ ملزمان کو گرفتار کر لیا۔

انہوں نے کہا کہ ملک کے تین بڑے شہروں میں بیک وقت چھاپے مارے گئے اور گینگ کے ارکان کو پکڑا گیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ گینگ کے ارکان آن لائن پلیٹ فارمز کے ذریعے سی بی ڈی تیل سے بنے ویپس فروخت کرنے میں ملوث تھے۔

ویپس کی تقسیم میں ملوث بین الصوبائی منشیات فروش گروہ کو نشانہ بنانے والے آٹھ افراد کو گرفتار کر لیا گیا۔ کارروائی کے دوران چرس کے تیل سے بھرے ویپس، سی بی ڈی آئل، ٹی ایچ سی آئل اور بھنگ کے پلانٹ سے تیار کردہ سگریٹ رول برآمد ہوئے۔

اس کے علاوہ چرس کا تیل، افیون اور چرس سمیت دیگر غیر قانونی مواد بھی قبضے میں لے لیا گیا۔ ملزمان قدرتی اشیاء اور ادویات کی فروخت کی آڑ میں غیر قانونی سرگرمیوں میں ملوث تھے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick