KhabarBaAsar

بالی ووڈ اداکار راکل پریت اور جیکی بھگنانی شادی کے بندھن میں بندھ گئے!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

خبربااثر: بالی ووڈ اداکار راکل پریت سنگھ اور جیکی بھگنانی نے بدھ کو گوا میں آنند کاراج کی تقریب میں شادی کی۔ تاہم مداحوں کو ان کی شادی کی تصاویر کا بے صبری سے انتظار ہے۔

جوڑی اب میاں بیوی ہیں۔ روایتی آنند کارج تقریب کے بعد، سندھی شادی کی تقریب کی پیروی کی جائے گی۔ آئی ٹی سی گرانڈ ساؤتھ گوا میں ان کی شادی کے دوران جوڑے کے ساتھ خاندان اور قریبی دوست شامل ہوئے۔

جوڑے کو ہوٹل کے باہر میڈیا کے سامنے فوٹو اپ کے لیے بھی پیش ہونا ہے۔ ان سے یہ بھی توقع کی جاتی ہے کہ وہ اپنی شادی کی پہلی باضابطہ تصاویر یا ویڈیوز شام کو دونوں تقریبات کے بعد شیئر کریں گے۔

راکول اور جیکی کی شادی سے پہلے کی تقریبات کا آغاز 19 فروری کو ہوا۔ انہوں نے اکتوبر 2021 میں انسٹاگرام کے ذریعے اپنے تعلقات کو باضابطہ بنایا تھا۔

کام کے محاذ پر، راکول کمل ہاسن کے ساتھ ‘انڈین 2’ میں نظر آئیں گی۔ فلم میں بوبی سمہا اور پریا بھوانی شنکر بھی اہم کرداروں میں ہیں۔ پہلا حصہ 1996 میں ریلیز ہوا تھا اور اس میں ہاسن نے ایک عمررسیدہ آزادی پسند کا کردار ادا کیا تھا جو بدعنوانی کے خلاف جنگ لڑنے کا فیصلہ کرتا ہے۔

دوسری طرف جیکی اپنی اگلی پروڈکشن ‘بڑے میاں چھوٹے میاں’ کی ریلیز کا انتظار کر رہے ہیں۔ علی عباس ظفر کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم میں اکشے، ٹائیگر، سوناکشی سنہا، اور پرتھوی راج سوکمارن مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں اور یہ 2024 کی عید کے موقع پر سینما گھروں میں نمائش کے لیے تیار ہے۔

اداکار رتیش دیش مکھ نے سنگیت تقریب کی میزبانی کی۔ گوا میں قابل ذکر آمد میں ارجن کپور، آیوشمان کھرانہ اور بیوی طاہرہ کشیپ، شلپا شیٹی اور شوہر راج کندرا، ورون دھون اور بیوی نتاشا دلال، ایشا دیول اور بھومی پیڈنیکر شامل تھے۔

ماحولیاتی شعور سے وابستگی کے مطابق، شادی کی تقریبات کا انعقاد ماحول دوست انداز میں کیا جا رہا ہے، جو پائیداری کے لیے جوڑے کی لگن کو ظاہر کرتا ہے۔ تقریبات کے طوفان کے باوجود، نوبیاہتا جوڑے سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ تقریب کے فوراً بعد اپنے پیشہ ورانہ عہدوں پر واپس آجائیں گے، رپورٹس کے مطابق ان کے ہنی مون کے منصوبے کام کے وعدوں کی روشنی میں ملتوی کر دیے گئے ہیں۔

100% LikesVS
0% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick