KhabarBaAsar

ماڈل کی پراسرار موت پر بھارتی کرکٹر کو طلب کر لیا گیا!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

خبربااثر: بھارتی کرکٹر ابھیشیک شرما کو ماڈل تانیہ سنگھ کی موت کی تحقیقات کے لیے طلب کر لیا گیا ہے۔

28 سالہ ماڈل تانیہ سنگھ پیر کو سورت میں اپنے اپارٹمنٹ کی چھت سے لٹکی ہوئی ملی۔ حکام کو خودکشی کا نوٹ نہیں ملا اور وہ اس کی موت کے آس پاس کی صورتحال کو سمجھنے کے لیے سراغ لگا رہے ہیں۔

اسسٹنٹ کمشنر آف پولیس وی آر ملہوترا نے کہا کہ تانیہ سنگھ اور ابھیشیک شرما اچھے دوست تھے۔ انہوں نے مزید کہا کہ انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) میں سن رائزرز حیدرآباد کی نمائندگی کرنے والے کرکٹر کو معاملے کی تحقیقات کے لیے طلب کیا گیا ہے۔

ہندوستان ٹائمز کی ایک رپورٹ میں وی آر ملہوترا کا حوالہ دیتے ہوئے کہا گیا ہے کہ ’’ہمیں اب تک اتنا معلوم ہوا ہے کہ ابھیشیک شرما متوفی ماڈل کے دوست تھے۔ مزید تفصیلات تفتیش میں معلوم ہوں گی۔

حکام تانیہ سنگھ کے فون سے کال ڈیٹیل ریکارڈز (سی ڈی آر) اور آئی پی ڈیٹیل ریکارڈ (آئی پی ڈی آر) ڈیٹا کی تصدیق کر رہے ہیں۔ انہوں نے یہ بھی دریافت کیا کہ متوفی نے کرکٹر کو ایک پیغام بھیجا تھا، لیکن اس نے اس کا جواب نہیں دیا تھا۔

ابھی تک حادثاتی موت کا مقدمہ درج کر لیا گیا ہے اور مزید تفتیش جاری ہے۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ ابھیشیک شرما نے اپنے آئی پی ایل کیریئر کا آغاز دہلی کیپٹلز سے کیا تھا۔ وہ 2019 میں سن رائزرس حیدرآباد چلے گئے اور 2022 کی نیلامی میں فرنچائز نے اسے برقرار رکھا۔

مزید یہ کہ وہ ہندوستانی ٹیم کا حصہ تھے جس نے آئی سی سی انڈر 19 کرکٹ ورلڈ کپ جیتا تھا۔

100% LikesVS
0% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick