KhabarBaAsar

ٹیلر سوئفٹ کے والد پر فوٹوگرافر پر حملہ کرنے کا الزام!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

خبربااثر: آسٹریلیائی پولیس ان دعوؤں کی تحقیقات کر رہی ہے کہ ٹیلر سوئفٹ کے والد اسکاٹ نے ایک فوٹوگرافر پر حملہ کیا جب اسٹار اور اس کا وفد منگل کی صبح سویرے ایک سپر یاٹ سے اتر رہے تھے۔

پولیس کی ترجمان ایلیسیا میک کمسٹی نے اے ایف پی کو بتایا، "پولیس کو بتایا گیا ہے کہ ایک 71 سالہ شخص نے مبینہ طور پر نیوٹرل بے وارف میں 2:30 بجے کے قریب ایک 51 سالہ شخص پر حملہ کیا۔” "چھوٹے آدمی نے واقعے کی اطلاع دی اور اب نارتھ شور پولیس ایریا کمانڈ سے منسلک افسران کے ذریعہ انکوائری جاری ہے۔”

آسٹریلوی پولیس عام طور پر ایسے لوگوں کی باضابطہ شناخت نہیں کرتی ہے جن پر الزام عائد کیا جاتا ہے یا جرم کا الزام لگایا جاتا ہے۔ لیکن قانون نافذ کرنے والے ایک ذریعہ اور مبینہ شکار، تجربہ کار فوٹوگرافر بین میکڈونلڈ، دونوں نے اشاعت کو بتایا کہ یہ شخص سوئفٹ کے والد، سکاٹ سوئفٹ تھا۔ میک ڈونلڈ نے کہا کہ وہ سڈنی ہاربر میں ایک ‘سپر یاٹ’ پر امریکی پاپ آئیکون کی تصویر کشی کر رہا تھا، جو کہ شہر میں اس کے آخری چار سیل آؤٹ گیگز کے بعد ایک واضح جشن ہے۔

‘مجھے چاپوں میں ٹھونس دیا’

میکڈونلڈ نے الزام لگایا کہ سوئفٹ کی حفاظتی تفصیلات نے اس کے چہرے پر چھتری لگائی تاکہ اسے تصویریں کھینچنے سے روکا جا سکے کیونکہ گانے والا ستارہ جیٹی سے نیچے انتظار کرنے والی گاڑی کی طرف جا رہا تھا۔ سوئفٹ کے جانے کے بعد، میکڈونلڈ نے دعویٰ کیا کہ ایک شخص نے اس کا سامنا کیا اور اسے مزید آگے لے گئے۔ میکڈونلڈ نے کہا، "اس نے مجھے چپس میں گھونسا مارا۔”

"میں نہیں جانتا تھا کہ وہ کون ہے،” میک ڈونلڈ نے کہا، جس نے کہا کہ ابتدائی طور پر اس کا خیال تھا کہ یہ ایک مقامی سیکیورٹی ٹھیکیدار ‘امریکیوں کو متاثر کرنے کی کوشش’ کر رہا ہے۔ "لیکن میں نے تصاویر کو دیکھا اور اسے ٹیلر کے ساتھ ہاتھ پکڑے دیکھا، اور یہ اس کے والد تھے،” انہوں نے کہا۔ "یہ ایک جھٹکا تھا. ایسا میرے ساتھ 26 سالوں میں کبھی نہیں ہوا۔

ٹیلر سوئفٹ کے ترجمان نے اپنے ہی الزامات کے ساتھ اس الزام کا جواب دیتے ہوئے دعویٰ کیا کہ پانی کے کنارے پر نامعلوم افراد کی طرف سے دباؤ اور جارحیت کی گئی تھی۔ ترجمان نے کہا، "دو افراد جارحانہ انداز میں ٹیلر کی طرف بڑھ رہے تھے، اس کے سیکورٹی اہلکاروں کو پکڑ رہے تھے، اور ایک خاتون عملے کو پانی میں پھینکنے کی دھمکی دے رہے تھے۔”

سوئفٹ کے نمائندے نے اسٹار کے والد کی طرف سے مبینہ حملے پر کوئی تبصرہ نہیں کیا، یا جو کچھ ہوا اس کے بارے میں مزید وضاحت کی درخواستوں کا جواب نہیں دیا۔

پول اسٹار کے مطابق، میگا اسٹار اس وقت دنیا بھر میں بلاک بسٹر ایراس ٹور کے درمیان ہے، جس کی توقع ہے کہ اب تک کا سب سے زیادہ کمانے والا میوزیکل ٹور $1 بلین سے زیادہ ہوگا۔ وہ اس ہفتے مزید دورے کی تاریخوں کے لیے سنگاپور جانے والی ہیں۔

پولیس نے اس بارے میں تبصرہ کرنے سے انکار کر دیا کہ آیا اسکاٹ سوئفٹ سے گروپ کی روانگی سے قبل رابطہ کیا گیا تھا یا اس سے پوچھ گچھ کی گئی تھی۔ آن لائن، شائقین ان کے دفاع میں پہنچ گئے، جنہیں کچھ مداحوں نے ‘پاپا سوئفٹ’ کا نام دیا۔ "فری سکاٹ سوئفٹ،” سوشل میڈیا صارف @Soyytv نے پوسٹ کیا۔

100% LikesVS
0% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick