KhabarBaAsar

لبنان پر اسرائیلی حملوں میں 9 شہری ہلاک!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

پاکستان: پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) نے ایک بار پھر سابق صدر آصف زرداری کو وزارتوں کے اختیارات کی تقسیم کے فارمولے میں کابینہ میں شامل ہونے کی دعوت دی ہے۔

یہ اقدام مسلم لیگ (ن) کی جانب سے حکومت میں اپنی پوزیشن مستحکم کرنے اور اپنے اتحادوں کو مضبوط کرنے کی وسیع حکمت عملی کے ایک حصے کے طور پر سامنے آیا ہے۔

ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ مسلم لیگ ن اپنے اتحادیوں کو وزارتیں دینے کے لیے ایک کمیٹی تشکیل دینے کے عمل میں ہے۔ کمیٹی اس بات کو یقینی بنانے کے لیے تندہی سے کام کرے گی کہ اتحاد میں شامل ہر پارٹی کو حکومت میں مناسب نمائندگی دی جائے۔

مزید برآں، کمیٹی فیصلہ سازی کے تمام عمل کے دوران اتحادی پارٹی قیادت کو آگاہ رکھے گی۔ ان پیش رفت کے درمیان، جمعیت علمائے اسلام-فضل (جے یو آئی-ایف) بھی مبینہ طور پر حکومت میں شامل ہونے کی کوشش کر رہی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مسلم لیگ (ن) اور جے یو آئی (ف) کے درمیان مذاکرات جاری ہیں جس سے حکومتی اتحاد میں ممکنہ توسیع کا اشارہ ملتا ہے۔ اتحادی شراکت داروں کے ان دعووں کے باوجود، ذرائع اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ مسلم لیگ (ن) اپنی صفوں میں اہم وزارتیں اپنے پاس رکھنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Related News

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

Recent News

Editor's Pick